Training (sales)management

Training (sales)management

Communicatie vormt de basis van al onze contacten zowel privé als zakelijk. De essentie van communicatie is dat een of meer zenders en ontvangers binnen een zekere tijdsduur geregeld van rol wisselen en daarbij betekenissen gemeenschappelijk te maken. Het bijzondere is dat wij als mensen heel veel mogelijkheden hebben om te communiceren en dit op nog meer verschillende manieren kunnen doen. Hoe belangrijk is het om in een moeilijke situatie de juiste vorm en de juiste woorden te vinden? Hoe vaak weet u op de juiste manier om te gaan met positieve situaties. Met communicatie kun je alles bereiken. Daarom is het ook geweldig als je dit goed onder de knie hebt. Tijdens de trainingen zal veel aandacht besteed worden aan de praktische kant van het communiceren. Je kunt niet niet communiceren.

Hoe formuleer ik mijn doelen?

Hoe kan ik gemotiveerd delegeren?

Bent u manager of wordt u geaccepteerd als manager?

Op welke wijze motiveert u uw medewerkers?

Succesvol managen

In deze moeilijk tijden is het voor een manager een grote uitdaging om zijn resultaten te realiseren en om zijn personeel gemotiveerd te houden. Deze twee zaken zijn wel van essentieel belang, daar dit de doelstellingen van de manager betreft. Door de juiste communicatie van de manager zal hij zijn personeel kunnen motiveren, maar hoe? Wanneer zijn uw werknemers gemotiveerd, hoe houd u ze gemotiveerd? Wanneer moet ik ze aanspreken op hun gedrag? Deze vragen horen bij een manager en hoe gaat u deze zaken tackelen? Overzicht houden, meten en de zaken doen die wat opleven en toevoegen aan uw primaire proces. Management is een vak. Communicatieve en leidinggevende capaciteiten worden nu echt belangrijk. Motiveren van uw personeel, zij moeten gaan presteren, omdat ze het u als manager gunnen om de doelstellingen te halen. U gaat ze daarbij keihard helpen.

Gaat u voor een stijl of wilt u uw individuele werknemer aandacht schenken? Naast de noodzakelijke theorie zal er tijdens de training de nadruk liggen op de praktijk, zodat u direct al tijdens de training kunt starten met uw ontwikkeltraject. Door het enthousiasme en de praktijkervaring van AE-Comm zal men direct gemotiveerd aan de toekomst beginnen.

Komen deze vragen u bekend voor?
  • Wat voor consequente stijl van leiding geven heb ik?
  • Hoe formuleer ik mijn doelen?
  • Hoe maak ik mijn doel concreet?
  • Hoe motiveer ik mijn werknemers?
  • Hoe houd ik controle op mijn resultaat?
  • Wat is delegeren?
  • Op welke wijze kan ik het best delegeren?
  • Waarom doen mijn medewerkers niet wat ik zeg?
  • Waarom zijn mijn medewerkers tevreden en ik niet?
  • Hoe bepaal ik de doelen voor mijn medewerkers?
  • Hoe voer ik een slechtnieuwsgesprek?
  • Waarom functionerings- en beoordelingsgesprekken?
  • Hoe kan ik deze het beste vormgeven?
  • Bent u manager of wordt u geaccepteerd als manager?
  • Wat zijn uw taken, plichten en verantwoordelijkheden?
  • Wat is de ziekte van M?
  • Wat als u er als manager niet meer bent?
  • Hoe structureert u uw functie?
  • Wat is het kader van uw werknemers?
  • Hoe stuurt u? controleerbaar/meetbaar=stuurbaar
Praktisch
Interactief
Direct toepasbaar
Nieuwe inzichten
Motiverend
Veel handvatten