Training accountmanager

Training accountmanager

Communicatie vormt de basis van al onze contacten zowel privé als zakelijk. De essentie van communicatie is dat een of meer zenders en ontvangers binnen een zekere tijdsduur geregeld van rol wisselen en daarbij betekenissen gemeenschappelijk te maken. Het bijzondere is dat wij als mensen heel veel mogelijkheden hebben om te communiceren en dit op nog meer verschillende manieren kunnen doen. Hoe belangrijk is het om in een moeilijke situatie de juiste vorm en de juiste woorden te vinden? Hoe vaak weet u op de juiste manier om te gaan met positieve situaties. Met communicatie kun je alles bereiken. Daarom is het ook geweldig als je dit goed onder de knie hebt. Tijdens de trainingen zal veel aandacht besteed worden aan de praktische kant van het communiceren. Je kunt niet niet communiceren.

Hoe ga ik mijn doelstellingen halen?

Hoe ga ik om met tegenwerpingen tijdens het afsluiten van de order?

Hoe verkort ik mijn salestraject en heb ik sneller een opdracht?

Waarom koopt een klant bij mij?

Succesvol verkopen

Commercieel optimaliseren, door duidelijk te inventariseren wat men doet in hun huidige situatie en hoe ze dit kunnen verbeteren in de toekomst. Door op een pro-actieve, ongedwongen en open manier samen te werken met een groep mensen in een training gaan we samen voor het beste resultaat. Waarbij theorie en praktijk elkaar zullen afwisselen. Tijdens de trainingen worden concrete zaken behandeld waarmee op een eenvoudige wijze omzet en resultaat verhoogd gaan worden.

Door de vele facetten die het verkopen in zich heeft, is het onmisbaar om de verkopers te trainen in al deze onderdelen. Van acquisitie tot aftersales moet behandeld worden om optimaal te kunnen presteren. Verkopen is topsport! Hoeveel sporters hebben ooit een prijs gewonnen zonder training?

Door persoonlijke aandacht te besteden aan de verkopers in de trainingen is het noodzakelijk om in kleine groepen te trainen. Dit zorgt ervoor dat de resultaten sneller zichtbaar zullen zijn voor hen als persoon maar ook het commerciële resultaat.

Komen deze vragen u bekend voor?
  • Wanneer kunt u een order afsluiten en hoe doet u dat?
  • Hoe krijg ik telefonisch een afspraak?
  • Hoe zorg ik voor een goede relatie met mijn klant?
  • Hoe krijg ik het voor elkaar om de juiste klik met mijn relatie te krijgen?
  • Hoe weet ik nu op de juiste manier informatie te krijgen?
  • Waarom is informatie van een klant belangrijk?
  • Hoe behaal ik mijn doelen?
  • Wat zijn doelen en wanneer zijn deze haalbaar?
  • Hoe kan ik mij als persoon en organisatie profileren t.o.v. mijn concurrenten?
  • Hoe krijg ik nieuwe relaties binnen?
  • Hoe krijg ik serieuze prospects?
  • Hoe voorkom ik het maken van zinloze voorstellen?
  • Hoe bouw ik mijn gesprek op?
  • Wat is mijn toegevoegde waarde?
  • Waarom verlies ik een order terwijl mijn voorstel de beste prijs had?
  • Op welke manier kan ik gebruik maken van mijn UTR?
  • Hoe haal ik meer uit mijn bestaande relaties?
  • Hoe kan ik de zelfverzekerdheid in mijn verkoopgesprekken verhogen?
  • Hoe ga ik reageren als er klachten zijn?
  • Hoe pareer ik een tegenwerping?
Interactief
Praktijkgericht
Openheid in de groep
Geen boekjes werk
Positief gebracht met veel enthousiasme
Speelt in op de branche